Termenii si conditiile de utilizare a website-ului lalashop.ro

Acesti termeni se refera la conditiile in care puteti utiliza site-ul de internet www.lalashop.ro.
Atunci cand accesati sau utilizati website-ul www.lalashop.ro, sunteti de acord cu termenii si conditiile de mai jos. Acest website este detinut si administrat de Nume Companie.

Cum pot cumpara produse?

Navigand pe site, vizionati produsele, preturile si descrierile lor. Apoi, cand v-ati hotarat, le puteti adauga in Cosul de Cumparaturi, loc unde puteti vedea toate produsele adaugate, le puteti sterge, adauga sau reduce cantitati.

Comenzile lansate si inregistrate pe site-ul www.lalashop.ro, de vineri, dupa ora 17.00, pana luni, ora 09.00, vor fi confirmate, urmand a fi procesate in prima zi de lucru a saptamanii urmatoare.
Pentru informatii legate de comenzi puteti suna la numarul de telefon: 0770 904 981 – Persoana de contact: Sorin Badea. Ne puteti contacta si pe e-mail la: [email protected]

Contractul si Obiectul sau

Potrivit Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul in care ABS Online Trading SRL confirma comanda transmisa de dvs.

Obiectul contractului il constituie actizitionarea produselor pe care doriti de a le cumpara, prin lansarea unei comenzi, comanda care v-a fost confirmata apoi de catre ABS Online Trading SRL. Produsele prezinta caracteristicile mentionate pe pagina web www.lalashop.ro si, dupa caz, poti fi insotite de certificate de garantie.

Pretul produselor

Pretul produselor oferite este cel afisat pe pagina web www.lalashop.ro si include TVA. Pentru toate comenzile, valoarea transportului este de 19.9 Lei, indiferent de destinatie.
Reducerile provenite din vouchere/cupoane nu se cumuleaza cu alte promotii sau oferte.

Plata comenzii si modalitati de plata

Plata produselor achizitionate se face in numerar ramburs la livrarea coletului, sau onine cu cardul

Livrarea produselor

Livrarea se face prin curier la adresa de livrare indicata de dumneavoastra, prin partenerii Fan Curier.
Durata de livrare pentru comenzi este de 24-72 de ore de la confirmarea acesteia. Nu se efectueaza livrari in afara Romaniei.

DREPTUL DE RETRAGERE

Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, aveti dreptul de a va retrage dintr-un contract incheiat la distanta, fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice, termen ce curge incepand din ziua in care “intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor”.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca pe e-mail: [email protected]
Pentru a respecta termenul limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile calendaristice.

CONSECINTELE RETRAGERII

Daca alegeti sa va retrageti, suma primita va fi rambursata, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, dar putem amana rambursarea sumelor pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata. Vom efectua aceasta rambursare folosind tranfer bancar catre contul indicat de dvs, In cazul in care nu detineti un cont bancar, suma va fi rambursata prin curier, caz in care vi se va percepe o taxa de retur egala in valoare cu taxa de livrare initiala.

Expediati produsele pentru retur la adresa Strada Branduselor 2-4, intrarea 13, etaj 4, camera 2, Bucuresti, fara intarzieri, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Produsul trebuie returnat fara zgarieturi, deteriorari, lovituri, urme de uzura, accesorii lipsa, si trebuie insotit de factura si garantia acestuia.

ATENTIE! In situatia in care cutia sau elementul de protectie in care se afla produsul contin elemente de identificare a produsului (cum ar fi: descrierea produsului, caracteristicile, codul / lotul produsului, instructiunile de folosire, indicatiile de varsta), acestea indeplinesc si alte functii suplimentare, nefiind considerate ”ambalaje” conform Legii nr. 249/2015. Prin urmare, PRODUSUL VA PUTEA FI RETURNAT DOAR ÎMPREUNĂ CU ACESTE CUTII SAU ELEMENTE DE PROTECȚIE, in caz contrar ABS Online Trading SRL nu va accepta produsele. Lipsite de posibilitatea de a fi identificate si fara descriere, produsele devin improprii utilizarii si comercializarii ulterioare.
In cazul in care produsele sunt livrate consumatorului de catre ABS Online Trading SRL intr-un ambalaj pentru transport (folie cu bule pentru ambalat, cutie din carton ce nu contine elemente de identificare a produsului), in scopul prevenirii deteriorarii produsului in timpul manipularii si / sau a transportului, nu este necesar ca produsele sa fie returnate in aceste ambalaje.

RETURNAREA PRODUSELOR NECONFORME

Potrivit Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora – republicata, vanzatorul este raspunzator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul livrarii produselor fata de consumator.

In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului sau de rezolutiunea contractului. In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Notiunea “fara plata” se refera la toate costurile necesare aducerii produsului la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.
Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator.
Raspunderea vanzatorului este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul se reduce la aceasta durata.

Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, si fara nici un inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

Lipsa conformitatii produselor trebuie notificata in scris vanzatorului intr-un termen de 2 luni de la data constatarii acesteia. Dupa expirarea termenului de 2 ani, calculat de la data livrarii, consumatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea produselor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare, in conditiile legii.

GARANTIA PENTRU VICII ASCUNSE

Vanzatorul garanteaza consumatorul contra oricaror vicii ascunse care fac bunul vandut impropriu intrebuintarii la care este destinat sau care ii micsoreaza in asemenea masura intrebuintarea sau valoarea incat, daca le-ar fi cunoscut, cumparatorul nu ar fi cumparat sau ar fi dat un pret mai mic.

Garantia este datorata daca viciul sau cauza lui exista la data predarii bunului. Vanzatorul nu datoreaza garantie contra viciilor pe care consumatorul le cunostea la incheierea contractului. Este ascuns acel viciu care, la data predarii, nu putea fi descoperit, fara asistenta de specialitate, de catre un cumparator prudent si diligent.

ABS Online Trading SRL garanteaza, in conformitate cu prevederile Ordonantei nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor – republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 296/2004 privind Codul consumului si ale Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, ca produsele comercializate sunt in conformitate cu normele de calitate in vigoare ale Comunitatii Europene. Garantia se acorda in conformitate cu legile romane in vigoare la data cumpararii si certificatului de garantie ce insoteste produsul livrat.

Reclamatiile se transmit in scris la sediul Furnizorului din Strada Branduselor 2-4, intrarea 13, etaj 4, camera 2, Bucuresti., Tel.: 0770 904 981, sau prin e-mail la adresa: [email protected], avand obligatia de a fi insotite de factura/bon fiscal, certificatul de garantie si de o descriere a problemei observate (reclamatie scrisa, semnata si datata de cumparator).
Produsul va fi returnat de catre client prin colet postal / curier la sediul Furnizorului mentionat mai sus. Recomandam ca produsul sa fie returnat in ambalajul original. Costul de transport al produsului returnat va fi suportat de catre client, daca nu este altfel specificat, urmand ca in cazul constatarii lipsei conformitatii produsului, ABS Online Trading SRL sa returneze clientului costul transportului, prin mandat postal / ordin de plata in contul indicat de catre acesta. Dupa analizarea reclamatiei, in cazul constatarii lipsei conformitatii produsului, ABS Online Trading SRL va proceda, dupa caz, la: repararea / inlocuirea produsului, va oferi clientului o reducere corespunzatoare a pretului sau va proceda la rezolutiunea contractului, urmand sa returneze clientului pretul platit de acesta, prin mandat postal / ordin de plata in contul indicat de client.

Drepturi de proprietate intelectuala

Materialele prezentate in cadrul website-ului www.lalashop.ro si eventualele informatii transmise prin intermediul postei electronice sunt proprietatea ABS Online Trading SRL sau a partenerilor sai din acest proiect, dupa caz, si sunt protejate prin drepturi de autor, drepturi de marca si alte drepturi de proprietate intelectuala. Puteti raporta eventualele incalcari ale dreptului de autor la adresa de email: [email protected]

Drepturile utilizatorului

Utilizatorul www.lalashop.ro are dreptul sa vizualizeze site-ul pe monitorul calculatorului sau pe ecranul telefonului mobil, si sa tipareasca parti ale continutului site-ului pe suport de hartie si sa salveze pagini in format electronic doar in scopuri personale, non-comerciale.

Obligatiile utilizatorului

Utilizatorul www.lalashop.ro nu are dreptul sa foloseasca (in forma existenta sau modificata) in scop comercial continutul site-ului, nu are dreptul sa inlature notificarea despre drepturile de autor si/sau marca inregistrata de pe copiile continutului, nu are dreptul de a crea baze de date sau manuale prin descarcarea pagina cu pagina a continutului site-ului.

Suport Clienti

Va incurajam sa ne scrieti pe adresa [email protected] despre cum s-a desfasurat livrarea, despre gradul de eficienta in ceea ce priveste interactiunea cu operatorul ce v-a preluat comanda si nu in ultimul rand, despre experienta pe care o aveti cu produsele LalaShop comandate. Daca aveti probleme cu o comanda sau un produs, nu ezitati sa ne contactati.

Prelucrarea datelor cu caracter personal si confidentialitatea datelor

Mai multe informatii despre modul in care va prelucram datele personale si alte detalii gasiti in politica moastra de confidentialitate AICI.

Modificari in termenii si conditiile de utilizare

Raspunderea Lalashop.ro (şi/sau a oricărei alte membru Lalashop.ro) pentru pierderi sau prejudicii care decurg din sau in legatura cu Serviciile se va limita la portiunea din pierdere şi prejudiciu care este justa şi echitabila, luand in considerare intinderea propriei dumneavoastra responsabilitati pentru pierdere şi prejudiciu precum şi cea a oricărei alte parti (indiferent de orice incapacitate sau imposibilitate a dumneavoastra de a pune în executare o pretentie împotriva respectivei parti din cauza oricarei limitari, a lipsei mijloacelor, a intemeierii respectivei parti pe o excludere sau o limitare a raspunderii sau altfel).

ABS Online Trading SRL nu garanteaza in niciun fel, explicit sau implicit, realitatea, actualitatea si integralitatea datelor si informatiilor prezentate pe site. Eventualele neconcordante sau erori care pot aparea la un moment dat intre continulul site-ului si informatiile reale nu implica nicio raspundere, de orice natura, pentru ABS Online Trading SRL.
Datele si informatiile accesibile publicului pe acest site nu constituie recomandari, garantii, consultanta sau angajament din partea ABS Online Trading SRL.

ABS Online Trading SRL nu va putea fi tinuta raspunzatoare fata de nicio persoana/entitate pentru niciun fel de daune care ar rezulta, direct sau indirect, din utilizarea site-ului www.lalashop.ro sau ca urmare a oricarei erori sau omisiuni.

DECLINAREA RESPONSABILITĂŢII

Perfectionarea continua a serviciilor noastre este una dintre prioritatile noastre, de aceea modificam si imbunatatim în mod constant serviciile. Acest fapt poate sa genereze adaugiri, eliminari, suspendari sau intreruperi a unor functionalitati ori functii ori cu privire la furnizarea unui serviciu.

In situatia in care survin schimbari de ordin legislativ, ne rezervam dreptul si privim ca pe o obligatie pe care ne-o asumam de a ne adapta serviciile si Termenii si Conditiile în functie de aceste modificari legislative. Va recomandam sa consultati periodic Termenii şi conditiile. Venind în sprijinul dvs, în cadrul acestei pagini vom posta notificari privind modificarea prezentilor Termeni şi conditii. Modificarile nu se vor aplica retroactiv.

Aceste reguli sunt in conformitate cu legislatia romana in vigoare. Incalcarea prevederilor acestui document constituie o violare a drepturilor ABS Online Trading SRL si poate atrage raspunderea civila, contraventionala sau, dupa caz, penala a persoanei in culpa. Conflictele aparute in legatura cu termenii de utilizare a site-ului vor fi supuse spre solutionare instantelor judecatoresti.

Acest site poate contine linkuri catre diverse site-uri. Atunci cand accesati aceste site-uri, va aflati implicit in afara site-ului www.lalashop.ro si aveti obligatia de a respecta termenii si conditiile de utilizare a noilor site-uri accesate.

X